za usklađenost strateške kontrole trgovine

Nakon što je utvrđeno kome je potrebno osposobljavanje, na koju temu i u kojem vremenskom razdoblju, vaše poduzeće mora odrediti format ili stil koji će se uporabiti za širenje informacija i osposobljavanje zaposlenika. Obuka se razlikuje po oblicima, ali uglavnom se radi o dvije vrste osposobljavanja koje se mogu uporabiti za zadovoljavanje ovog elementa PUU-a poduzeća.:

  1. Formalno osposobljavanje; i

    Ovaj formalni stil osposobljavanja odvija se u strukturiranom okruženju u kojem se sastanci ili seminari odvijaju „osobno“ prema rasporedu. Mogu se razviti prezentacije, moduli i zadaci koji su primjenjivi na vaše poduzeće i zaposlenike. Formalno osposobljavanje se može održati za malu ili veliku skupinu polaznika i može se fokusirati na opće ili specifične teme koje se odnose na stratešku kontrolu trgovine i PUU vašeg poduzeća. Formalno osposobljavanje može biti centralizirano na način da se zaposlenike šalje na jedno središnje mjesto (npr. u sjedište),ili lokalizirano na način da se osposobljavanje odvija na individualnim mjestima (ako je primjenjivo).

    Napomena: Zbog proceduralne prirode PUU-a, može biti korisno polaznicima dati sredstva za rad i ostali materijalni pribor u kojem će se nalaziti smjernice za usklađenost strateške kontrole trgovine i alati za koriptenje kada se vrate na svoja radna mjesta . Odjeljak „Resursi za provedbu“ Vodiča za PUU sadrži mnogo korisnik alata za posao koje vaše poduzeće može pružiti zaposlenicima tijekom službenih osposobljavanja .
     

  2. Neformalne metode osposobljavanja ili ad hoc razmjena informacija.

    Osim formalnog osposobljavanja, neformalne metode osposobljavanja kao što su verbalna razmjena i podjela resursa i informacija strateške kontrole trgovine trebale bi se provesti u vašem poduzeću.. Neformalno osposobljavanje se odvijaperiodično i osnova je manje strukturirana.

    Verbalna razmjena informacija je važno sredstvo za nadopunjavanje vašeg formalnog programa osposobljavanja. Ovlašteni službenici za usklađenost vašeg poduzeća i ostale osobe sa znanjem na području pitanja strateške kontrole trgovine ili usklađenosti trgovine trebali bi zaposlenicima dati odgovore i dati smjernice kada je neophodno i primjereno.

    Zaposlenici također mogu imati koristi od širenja informacija i resursa o usklađenosti strateške kontrole trgovine. Vaše bi poduzeće trebalo uzeti u obzir uporabu memoranduma, priručnika, newslettera, intraneta, interneta, videozapisa ili e-maila kao sredstva za pružanje kontinuiranog savjetovanjaza zaposlenike o politikama i postupcima usklađenosti strateške kontrole trgovine.

    Pružanje računalnih osposobljavanja i online tutorijala korištenjem elektroničkih alata kao što su internet i CD-i/DVD-i može se također koristiti kao dodatak i nadopuna formalnim osposobljavanjima. Vaše poduzeće može također razmotriti izradu DVD-a usklađenosti koji bi uključili dobre i loše prakse usklađenosti trgovine ili dali kratak segment o određenom problemu usklađenosti strateške kontrole trgovine.

    Neka poduzeća odabrala suotisnuti i podijeliti priručnike o PUU-u s ciljem pružanja dodatnih informacija i smjernica, odgovora na često postavljana pitanja i pojašnjenja proceduralnih aspekata PUU-a poduzeća.

    I kruženje pisanog memoranduma, koji zahtijeva od zaposlenika za navedu da su pročitali i shvatili informacije koje su tamo sadržane, može također biti učinkovit način za prijenos informacija zaposlenicima koje se odnose na usklađenost strateške kontrole trgovine.

    Na kraju, uvođenje mjesečnognewslettera o ažuriranju usklađenosti ili dan/tjedan osviještenosti usklađenosti mogu biti odgovarajući način za informirati zaposlenike o novim proizvodima, propisima strateške kontrole trgovine, proliferacijskih prijetnji i rizika od preusmjeravanja te postupaka ili praksi usklađenosti vašeg poduzeća.

    Note: “Resursi za provedbu“ i „Pomoć za provedbu PUU-a“ sadrže predložak newslettera usklađenosti i brojne resurse strateške kontrole trgovine koje se odnose na osposobljavanje koji bi mogli doprinijeti osposobljavanju u vašem poduzeću.

Obje vrste osposobljavanja mogu se kombinirati u sklopu vašeg programa osposobljavanja strateške kontrole trgovine da bi se ostvarila maksimalna učinkovitost. I ovdje također, stil i format osposobljavanja ovisi o veličini, budžetu i jedinstvenim okolnostima vašeg poduzeća.

Traženje ICP Web-mjesto