za usklađenost strateške kontrole trgovine

Poduzeća koja su uključena u stratešku kontrolu trgovine trebala bi imati relevantne informacije i resurse o poduzeću i njegovom PUU-u izravno dostupne zaposlenicima, klijentima i široj javnosti. Informacije i resursi drže zaposlenike uključenima u usklađenost strateške kontrole trgovine, razvijaju sposobnost zaposlenika da prepoznaju potencijalne probleme usklađenosti i da postanu dijelom osposobljavanja i obrazovanja vezanih za usklađenost strateške kontrole trgovine. Također, pružanje informacija klijentima o PUU-u vašeg poduzeća poboljšava odnose s klijentima i omogućuje učinkovitije i efikasnije poslovne operacije . Na kraju, pružanje široj javnosti podataka o PUU-u vašeg poduzeća pokazuje globalnu korporativnu društvenu odgovornost te može stvoriti pozitivno ozračje između vašeg poduzeća i državnih institucija u državama u kojima poslujete.

Informacijska platforma u vašem poduzeću može uključivati tiskane i elektroničke formate dokumenata. Za poduzeća koja se često koriste informacijskim tehnologijama i alatima smještenima na mreži, mreža poduzeća ili intranet može poslužiti kao učinkovit alat za širenje informacija o usklađenosti informacija i resursa strateške kontrole trgovine. Zaposlenici mogu pristupiti informacijskoj platformi kada im je to neophodno, a osoblje za usklađenost može ažurirati ili mijenjati informacijsku platformu u bilo kojem trenutku. Poduzeća moraju imati tiskani materijal koji se odnosi na stratešku kontrolu trgovine te PUU poduzeća kao dio njihovih dostupnih resursa. Uglavnom nemaju svi zaposlenici pristup informatičkoj mreži poduzeća pa su stoga tiskani materijali neophodni i zbog toga.

Informacije i resursi koje poduzeća namjeravaju učiniti dostupnima zaposlenicima uključuju (ali se ne ograničavaju na) one u nastavku. Velik dio ovih informacija može se naći u odjeljku “Resursi za provedbu“ i „Pomoć za provedbu PUU-a“ ovog vodiča.

Vaše poduzeće može također razmotriti da učini dostupnima klijentima sve nepovjerljive i nezaštićene informacije koje se odnose na PUU, zajedno s klasifikacijskim informacijama koje se odnose na strateške proizvode i tehnologije vašeg poduzeća, kao što su:

  • Izjava uprave o politici usklađenosti strateške kontrole trgovine;
  • Politike, propise, pravila i postupke usklađenosti strateške kontrole trgovine;
  • Popis zaposlenika s glavnim funkcijama UPP-a i njihove kontaktne informacije;
  • Osposobljavanje i testiranje materijala iz područja strateške kontrole trgovine;
  • Klasifikacija proizvoda i tehnologija poduzeća iz područja strateške kontrole trgovine
  • Definicije i opise uvjeta i koncepata iz područja strateške kontrole trgovine;
  • Primjerke ili poveznice na nacionalne zakone, propise, politike i kontrolne popise iz područja strateške kontrole trgovine
  • Identifikacija svih kontaktnih informacija nacionalnih tijela iz područja strateške kontrole trgovine
  • Primjerke ili poveznice na međunarodne zakone, standarde, kontrolne popise i ostale bitne informacije međunarodnih organizacija iz područja strateške kontrole trgovine, uključujući:
    • Primjerke relevantnih sporazuma i konvencija o kontroli oružja;
    • Smjernice i kontrolne popise iz multilateralnih režima kontrole izvoza;
    • Primjenjive rezolucije VS UN-a (npr. RVSUN-a 1540), sankcije i embarga;
    • Organizacije za međunarodnu trgovinu i sigurnost (OESS, NATO, EURASEC, WCO, WTO, itd.)
  • Primjerke ili poveznice na relevantne strane zakone, propise, politike, kontrolne popise i smjernice za PUU;
  • Ključne novosti i razvoje, unutarnje i vanjske, koji se odnose na stratešku kontrolu trgovine
  • Informativne mrežne stranice, članke i publikacije o strateškoj trgovini i kontroli tehnologije te usklađenosti industrije:

Uz to što se informacije iz PUU-a poduzeća stavljaju na raspolaganje zaposlenicima i klijentima, dio vremena i resursa poduzeća trebao bi se posvetiti i širenju informacija o strateškoj kontroli trgovine široj javnosti.

Ako vaše poduzeće tek mora izraditi ili je u postupku izrade PUU-a,, uzmite u obzir:

  • Sudjelovanje na konferencijama o strateškoj kontroli trgovine i usklađenosti trgovine da biste podijelili vaša iskustva s PUU-om te bilo koje poteškoće s kojima se vaše poduzeće susrelo;
  • Dijeljenje informacija o razvoju ili napredovanju PUU-a sa svojim klijentima i
  • Sastanke s nacionalnim službenicima o informiranju o strateškoj kontroli trgovine da biste razgovarali o načinima na koje državna tijela mogu pomoći kod primjene PUU-a te poticati usklađenost strateške kontrole trgovine.

Ako je vaše poduzeće malo ili srednje poduzeće koje je uspješno razvilo i provelo PUU, razmotrite:

  • Predstavljanje vašeg PUU-a na konferencijama i radionicama koje sponzoriraju NVO-i, neprofitne i privatne organizacije;
  • Sudjelovanje na konferencijama koje organiziraju državna tijela o strateškoj kontroli trgovine i usklađenosti trgovine;
  • Provođenje sastanaka jedan-na-jedan sa zainteresiranim članovima javnosti, uključujući vođene posjete vašim poslovnim prostorima; i
  • Objavu usklađenosti politika i praksi strateške kontrole trgovine vašeg poduzeća, uključujući stavljanje izjave uprave o politici na vašu mrežnu stranicu.

U nastavku je nekoliko primjera korporativnih mrežnih stranica sa značajnim sadržajem o strateškoj kontroli trgovine (kako je prethodno navedeno).

Traženje ICP Web-mjesto