Poduzeća koja su uključena u stratešku kontrolu trgovine trebala bi imati relevantne informacije i resurse o poduzeću i njegovom PUU-u izravno dostupne zaposlenicima, klijentima i široj javnosti. Informacije i resursi drže zaposlenike uključenima u usklađenost strateške kontrole trgovine, razvijaju sposobnost zaposlenika da prepoznaju potencijalne probleme usklađenosti i da postanu dijelom osposobljavanja i obrazovanja vezanih za usklađenost strateške kontrole trgovine. Također, pružanje informacija klijentima o PUU-u vašeg poduzeća poboljšava odnose s klijentima i omogućuje učinkovitije i efikasnije poslovne operacije . Na kraju, pružanje široj javnosti podataka o PUU-u vašeg poduzeća pokazuje globalnu korporativnu društvenu odgovornost te može stvoriti pozitivno ozračje između vašeg poduzeća i državnih institucija u državama u kojima poslujete.
Informacijska platforma u vašem poduzeću može uključivati tiskane i elektroničke formate dokumenata. Za poduzeća koja se često koriste informacijskim tehnologijama i alatima smještenima na mreži, mreža poduzeća ili intranet može poslužiti kao učinkovit alat za širenje informacija o usklađenosti informacija i resursa strateške kontrole trgovine. Zaposlenici mogu pristupiti informacijskoj platformi kada im je to neophodno, a osoblje za usklađenost može ažurirati ili mijenjati informacijsku platformu u bilo kojem trenutku. Poduzeća moraju imati tiskani materijal koji se odnosi na stratešku kontrolu trgovine te PUU poduzeća kao dio njihovih dostupnih resursa. Uglavnom nemaju svi zaposlenici pristup informatičkoj mreži poduzeća pa su stoga tiskani materijali neophodni i zbog toga.
Informacije i resursi koje poduzeća namjeravaju učiniti dostupnima zaposlenicima uključuju (ali se ne ograničavaju na) one u nastavku. Velik dio ovih informacija može se naći u odjeljku “Resursi za provedbu“ i „Pomoć za provedbu PUU-a“ ovog vodiča.
Vaše poduzeće može također razmotriti da učini dostupnima klijentima sve nepovjerljive i nezaštićene informacije koje se odnose na PUU, zajedno s klasifikacijskim informacijama koje se odnose na strateške proizvode i tehnologije vašeg poduzeća, kao što su:
Uz to što se informacije iz PUU-a poduzeća stavljaju na raspolaganje zaposlenicima i klijentima, dio vremena i resursa poduzeća trebao bi se posvetiti i širenju informacija o strateškoj kontroli trgovine široj javnosti.
Ako vaše poduzeće tek mora izraditi ili je u postupku izrade PUU-a,, uzmite u obzir:
Ako je vaše poduzeće malo ili srednje poduzeće koje je uspješno razvilo i provelo PUU, razmotrite:
U nastavku je nekoliko primjera korporativnih mrežnih stranica sa značajnim sadržajem o strateškoj kontroli trgovine (kako je prethodno navedeno).